Dave's adventures

Friss topikok

  • Naomi 74: Nagyon jó a GYÚ kínai akcentusa!!!! :-))) A lábgyantázós videó is ott van a toppon.... Jól szórako... (2011.10.24. 19:40) Atád&Pest
  • Đ@ve: Akkor nézd meg a maiakat is Nomi! :Đ (2011.10.24. 11:15) Elindultunk
  • Đ@ve: Köszi Nomi! :) Nagyon jól esett! (2011.10.16. 23:18) Újra itt :)
  • szupermami: Nagyon jó volt olvasnom, Dávid, minden sorodat és a képek is kedves emlékeket idéznek... Részemről... (2011.06.20. 14:44) Ritzing
  • szupermami: Tényleg szorítunk érted, megígértem. (Csak kár, hogy a negyedik bejegyzett sorodat épp cinimini-ma... (2011.04.21. 13:51) Eltűntem...

Linkblog

5. nap

2011.01.23. 00:14 Đ@ve

Hellooo evribadi! Erdekes napunk volt ma Gyuval. Reggel beneztunk az eredmenyhirdetesre. Csak ugy, hogy civilben is szemugyre vehessem az osztrak, nemet, francia, brazil, orosz versenytarsakat. Elso es legnagyobb kulonbseg koztem es koztuk az az, hogy ok folyton kompresszios cuccokban nyomulnak. Nekem van 2 par kompresszios zoknim... Tomik magukba a dragabbnal dragabb regeneralo kajakat, italokat. Egyszeruen hihetetlen honnan tudnak ennyi penzt, tamogatot eloteremteni... Egy polon lattam feliratozva: "Impossible is nothing" ez valami olyasmit jelent hogy nincs lehetetlen. Eddig oke, de ami ala volt irva, az mindennel tobbet elarul: SWIM BIKE RUN EAT SLEEP... Es milyen igaz. Csak ez vezet eredmenyre. Rengeteg edzes, mellette az egeszseges taplalkozas es a pihenes. Mit meg nem adnek hogy egy versenyre ugy tudjak felkeszulni, hogy egy olyan csapat vesz korul, akik minden mozdulatomat ismerik. Ittvan pl a Gyu. Ma szivet melengeto erzes volt, mikor Andi megkerdezte tole mik ezek a csikok a labamon, es tok korrektul elmondta. Vagy mikor a kajat fozi, bejegyzeseket irta, cuccaimra vigyazott mikozben versenyeztem. Ezek azok a dolgok, amik nem a versenyzok dolga szokott lenni. Nagy makom van, hogy segit. A versenyen indult egy vak is, akit egy egeszseges versenyzo iranyitott. Uszason kotel volt a derekara kotve, bringan tandemmel nyomtak, futason pedig a csuklojuk volt osszekotve. Na nekem kb. ekkora segitseg, mikor ilyen-olyan dolgokat  elinteznek. Hu biztos erthetetlenul fogalmaztam, nembaj! Legalabb irtam mar egy csomot es ugy tunik mintha okos lennek :D Vagod? Vagy nem? Vagy de? Na mindegy...

Eredmenyhirdetes utan lehutottuk magunkat a tengerben. Gabor nemcsak jo frissito, de kincsvadasznak is elmehetne. Annyi korall maradvanyt szedett ossze nektek ajandekba, hogy kb. elhordta mar a fel tengerpartot. Innen uzenem az ELAL repulotarsasag  munkatarsainak (akik olvassak a blogot), hogy meg csak veletlenul se nezzenek a taskaink legmelyere, es ne tessenek lemerni a sulyukat, ha megyunk hazafele! Koszi! Nekem ma nagyon nem kellett volna vizbe mennem. Minden tegnap szerzett seb iszonyuan csipett. A honaljamat futasnal dorzsoltem ki, a mellkasomat a mez. Vizholyagok erre arra. No para. Egyenlore meg csak jarni tanulok! Ma a varosban fel lehetett ismerni az Ironmaneket, ha valaki santit, vagy huzza a labat, vagy egyszeruen csak ugy lep mint aki becsinalt, akkor az tuti hogy tegnap megadta maganak a jot :P En speciel a legutobbi vagyok, egesz nap ugy jartam-keltem, mint aki pelenkat hord es szetallnak a labai:D De ez tok kiraly ,sokan egy-egy elismero bolintassal fejezik ki reszvetuket, valaki felnevet... A strandon Wilson is elemeben volt. Pozolt egy sunhallal, pihent 20 sekelert fel orat egy napagyon, meg ilyenek. Utana a Spielmann csaladnal vendegeskedtunk. Elokerult egy reg hasznalt, de annal inkabb ismeros hangszer is :) Koszonet a vendeglatasert megegyszer! Toda raba, azthiszem igy mondjatok!? Szoval ennyi volt a mai tortenes, holnap friss infok!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://irondave.blog.hu/api/trackback/id/tr692606092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása