Dave's adventures

Friss topikok

  • Naomi 74: Nagyon jó a GYÚ kínai akcentusa!!!! :-))) A lábgyantázós videó is ott van a toppon.... Jól szórako... (2011.10.24. 19:40) Atád&Pest
  • Đ@ve: Akkor nézd meg a maiakat is Nomi! :Đ (2011.10.24. 11:15) Elindultunk
  • Đ@ve: Köszi Nomi! :) Nagyon jól esett! (2011.10.16. 23:18) Újra itt :)
  • szupermami: Nagyon jó volt olvasnom, Dávid, minden sorodat és a képek is kedves emlékeket idéznek... Részemről... (2011.06.20. 14:44) Ritzing
  • szupermami: Tényleg szorítunk érted, megígértem. (Csak kár, hogy a negyedik bejegyzett sorodat épp cinimini-ma... (2011.04.21. 13:51) Eltűntem...

Linkblog

Újra itt :)

2011.10.16. 11:32 Đ@ve

Élek! :) Csak sok volt a dolog az elmúlt hónapokban! Jósokat, meg egy kicsivel többet dolgoztam és mellette edzettem! Az elmúlt 2 hónapot éjjeliőrként húztam le az usziban, és hát kicsit felborult a bioritmusom. Éjjelente kukorékoltam nappal edzettem, nemegyszer 3-4 óra pihenéssel! De (így még mindig nem kezdünk mondatot) túléltem!

A nyár nem úgy alakult ahogy szerettem/ szerették volna. Volt pár problémám, többek közt megmakkant a kecském. Egy erős jobbkanyarban bokrot fogtam. Dombról lefelé életveszély vele "közlekedni"... Éppen ezért óriási köszönet illeti Rozsonits Tamást aki nemkevés bizalmat fektetve belém, kölcsönadta Steppenwolf Prisma CA (továbbiakban Farkas) karbon monocoque vázas pehelysúlyú versenygépét! Farkas nyergében tapasztaltam először a súlytalanságot! :) Hatalmas! 3-4 kilóval könnyebb a sajátomnál! Síkon egyenlőre még nem találom a megfelelő üléspozíciót, túlságosan hozzászoktam az időfutamkormányhoz, de hegyet úgy mászok vele mintha egy csapat yeti kergetne felfelé! Élmény! Nem titkolt tervem volt idén is kijutni az Európa kupára. Szerencsémre elég pénzt tudtam erre félretenni, így 25.-én újból nekivágok, illetve nekivágunk! Mint ahogy januárban, most is lesz segítségem! Szeretném bemutatni legújabb "asszisztenciám"! A keszthelyi balaton alakú medence "rettegett" úszómesterét, a tómalom fürdő "legbarátságosabb" vízimentőjét, a lövér szóda szerelmesét Király Pétert!Peti fog elkísérni eilatra, ahol az Európa kupán az age grouposok 20-24 versenyén fogok rajthoz állni! A feladat "egyszerű": ismétlés! Tavaly összetett 6. korcsoport 1. helyezett lettem. Idén nagyságrendekkel többet készültem, reméljük beérik az elvégzett munka!  Indulásunk előtt 22.-én, még elindulok egy 10km-es úszóversenyen is bemelegítésként. 400 hossz egy 25 méteres medencében nem pont ideális a lábaimnak, de már nagyon versenyezhetnékem van! Idén sátorozni fogunk, tehát totál nomádra vesszük a figurát! Azt már tudom, hogy a humusz jó áron van, a kenyér finom a yaffa streeten, nutellát csempészek itthonról, de ha ez sem elég akkor antilopot lövünk az egyiptomi határon, vagy becserkésszük hópihét (ace ventura) a dolphin reef-ről! Különben is a Vörös tengerben él a világ legtöbb halfaja! Szóval ezen okokból kifolyólag mostanában sűrűn figyelem Bear Grylls túlélés törvényei című sorozatát! :P Uff

A bejegyzés trackback címe:

https://irondave.blog.hu/api/trackback/id/tr163306438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Naomi 74 2011.10.16. 18:49:49

Örülünk, hogy élsz! :-) Az idei versenyeden még előkelőbb helyed lesz, mert a Királyok Királya mellet egy Királyi Kőszikla is támogat és nem utolsó sorban mi is imában. Hajráááááá Dave!!

Đ@ve 2011.10.16. 23:18:44

Köszi Nomi! :) Nagyon jól esett!
süti beállítások módosítása