Dave's adventures

Friss topikok

  • Naomi 74: Nagyon jó a GYÚ kínai akcentusa!!!! :-))) A lábgyantázós videó is ott van a toppon.... Jól szórako... (2011.10.24. 19:40) Atád&Pest
  • Đ@ve: Akkor nézd meg a maiakat is Nomi! :Đ (2011.10.24. 11:15) Elindultunk
  • Đ@ve: Köszi Nomi! :) Nagyon jól esett! (2011.10.16. 23:18) Újra itt :)
  • szupermami: Nagyon jó volt olvasnom, Dávid, minden sorodat és a képek is kedves emlékeket idéznek... Részemről... (2011.06.20. 14:44) Ritzing
  • szupermami: Tényleg szorítunk érted, megígértem. (Csak kár, hogy a negyedik bejegyzett sorodat épp cinimini-ma... (2011.04.21. 13:51) Eltűntem...

Linkblog

Eltűntem...

2011.04.20. 13:25 Đ@ve

...mondják sokan. Ez persze nem igaz, csak az általam oly nagyon várt mallorcai verseny sajnos nem jött össze. Ígyhát szépen csendben elbújtam és toltam magamba a kilómétereket. Pedig, mint utólag megtudtam, kinézett volna egy korosztályos dobogó :( Uszoda-spinning-futópad ment hányásig azaz csaknem 3 hónapon keresztül. Alapozásnak nem volt rossz, bár a kerékpáros felkészülésem harmatgyengére sikeredett kecske hiánya miatt. Mindezektől függetlenül egy gyenge pillanatomban beneveztem egy Ultra Triatlonra. A táv 4szerese a januári Israman félironmannek, azaz 8km úszás, 360 km kerékpár és 84km futás. Jajaja tudom nemnormális, de így van ez minden sportolóval. Megkérdezel egy hegymászót, hogy miért mászkál a himalájára, a válasza csak annyi lesz: ...mert ott van... Hát én is ennyivel tudnám indokolni a nevezésem: ...mert ott van... Se több se kevesebb, nagyon versenyezhetnékem van már. Pedig ha valami, ez biztos hogy nem a rajtok utáni bunyókról, nem a sírásig pörgetett hajtóművekről és a 200as átlagpulzusú futásokról szól! Ez valami egészen más. Állítólag csak a 30-40 fölöttiek bírják elviselni a távok monotonitását. Roszmájúak mondták rá azt is hogy widowmaker azaz "özvegycsináló". Ez a veszély engem nem fenyeget :) Nekem mindenre van erőm elvileg :D Na erre az igazságra támaszkodván vágok bele harmadmagammal eme kalandba! Mert ha valahova, ide tuti nem szabad egyedül menni. Tehát újból összeáll az Israman adventurer team. Sőt, ha úgy alakul hárman megyünk Orfűre. Hűséges "asszisztenciámmal" Gyúval már megkezdtük az előkészületeket. Befutózene, orrtapasz, törhető világítófények, több pár futócipő, bringáscipő beszerzésén dolgozunk. Ez egy nagyon hosszú verseny lesz, volt aki már megcsinálta 22óra alatt, de az átlag 26-30 órán keresztül "testmozog" ... Magyarul ha kapunk áramot, akkor óránkénti bejegyzések lesznek Wilson Úr oldalán, lehet az enyémen is, de ami biztos az a telefon. Amit viszek magammal, tehát várom majd a buzdító smseket :P Ez egy interaktív verseny lesz. Az úszás ha ügyi vagyok megvan 2:10-2:20 között, a kerékpár már más tészta, akár 12-16 órát is tekernek a résztvevők, a futásról meg nem is beszélve, ami ugye duplamaratonnak felel meg, ami jó futók közt is 6-8 óra minimum. Szokták mondani, hogy egy ironmanen mindenre van idő! Ezekszerint a duplaironmanen időmilliomos leszek. Tapasztal ultrázókat kérdeztem, mikor hogyan állnak meg, hogy és mit esznek. Egész eltérő válaszokat kaptam, van akinek elég 2x30 perc szünet, van aki viszont órákig pihen és próbálja összekaparni magát. Spenót rántotthússal, na ez az amit én nem fogok enni, van akinek viszont ez a főétele! Maradunk a jól bevált tonhalas tésztasalátánál Gyú módra, és a töménytelen mennyiségű izónál. Az úszás 8 körös lesz az orfűi tóban, a kerékpár 58 kör a tó körül, a futás pedig 52 kör, öröm lesz számolgatni. Az egész hazai ultás csapat nevezett már ami 9 főt tesz ki! Tehát eddig velem együtt 10 egyéni induló van, amin abszolút nem kell csodálkozni. Közöttük akad aki ultra triatlon világbajnok, van aki világkupát nyert, és akad olyan is aki lefutotta a spartathlont ami 246 km, vagy letekerte a RAAM-ot (Race across America) ami 3000 mérföld, de a társaság zöme minden évben körbefutja a balatont (212km). Szép mezőny lesz, kicsit kilógok a sorból az eddigi 2db félironmanemmel! Természetesen én leszek a legfiatalabb. Ezt meglovagolva jártam utána a guiness rekordok "ügynökségénél", hogy ki is az eddigi legfiatalabb ultra triatlonista. Nem nagy meglepetésemre egy amerikai 28 éves férfié a cím! Hozzáfűzték, hogy eddig már 20-30an próbálták tőle elhódítani ezt a rekordot világszerte de még egyiküknek sem sikerült :O Mind feladta. Ez az a szó ami az én szótáramban nem szerepel, ha kell újból két kővel pofozom helyre a szekeret ha kell négykézláb de elmászok a célig! Ha mindez sikerül 36 órán belül (ami a verseny limit ideje), akkor (hivatalosan vagy nemhivatalosan) de én leszek a világ legfiatalabb ultrása! Hab a tortán, hogy a tegnapi nap megkaptam a versenyengedélyt is! Januári Isramanen még 72 kg-ra mértek, tegnap viszont már abszolút versenysúlyban voltam (67kg). EKG meg minden ami kell és már zörgött is a "VERSENYEZHET" feliratú pecsét lenyomata a licenszemen! Ettől a pár betűtől mindig elönt az adrenalin :) Szóval május 13-15 között nagy erőkkel csekkoljátok Nagy Gábor alias Wilson Madár oldalát! Uff

A bejegyzés trackback címe:

https://irondave.blog.hu/api/trackback/id/tr42842324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szupermami 2011.04.21. 13:51:13

Tényleg szorítunk érted, megígértem. (Csak kár, hogy a negyedik bejegyzett sorodat épp cinimini-majszolás közben olvastam :D)<3
süti beállítások módosítása