Dave's adventures

Friss topikok

  • Naomi 74: Nagyon jó a GYÚ kínai akcentusa!!!! :-))) A lábgyantázós videó is ott van a toppon.... Jól szórako... (2011.10.24. 19:40) Atád&Pest
  • Đ@ve: Akkor nézd meg a maiakat is Nomi! :Đ (2011.10.24. 11:15) Elindultunk
  • Đ@ve: Köszi Nomi! :) Nagyon jól esett! (2011.10.16. 23:18) Újra itt :)
  • szupermami: Nagyon jó volt olvasnom, Dávid, minden sorodat és a képek is kedves emlékeket idéznek... Részemről... (2011.06.20. 14:44) Ritzing
  • szupermami: Tényleg szorítunk érted, megígértem. (Csak kár, hogy a negyedik bejegyzett sorodat épp cinimini-ma... (2011.04.21. 13:51) Eltűntem...

Linkblog

Atád&Pest

2011.10.24. 10:43 Đ@ve

Na végre gépközelben... Facebookon már láthattátok, hogy a versenyt a 2. helyen fejeztem be. Tartozik hozzá egy kis kiegészítő történet. Rajtnál teljesen simán eljöttünk, szépen beálltunk egymás mögé. Az első 1000m után tisztán látni lehetett, hogy az 1es pályán egy ellenfelemmel 1 hosszra (25m) elúsztunk a mezőnytől! Nagyon jól esett a tempó amit úsztunk, ezért kilóméterenként váltottuk egymást az élen. Hol ő, hol én húztam őt lábvizen. Ez ment egészen 7000 méterig, ekkor már nyilvánvaló volt, hogy kettőnk közül kerül ki a győztes. Ennek a tudatában a lekörözéseknél megpróbált leszakítani de mindig utolértem. Bírtam a hirtelen iramváltásokat még így 7km fölött is! Sajnos az egyik versenytárs véletlenül egy fordulónál rácsapott a vádlimra ami ettől egyből begörcsölt. Nem álltam meg, gondoltam majd csak elmúlik. 4 hossz után már nem bírtam a fájdalmat ezért inkább kihúztam a görcsöt és ittam egy kis izót. Itt el is ment az első hely. Ettől függetlenül abszolút nem vagyok csalódott, sőt óriási meglepetésként ért mikor megtudtam, hogy több mint 10(!) perccel javítottam meg az eddigi legjobb időmet, tehát kilóméterenként gyorsultam 1 percet!Óriási köszönet ezért az edzőmnek Hauer Péternek és az edzőtársaknak. Volt értelme közel 80km-t úszni másfél hónap alatt :) ! A dobogósokkal készült interjút csütörtökön láthatjátok a youtube-on Cetrend névvel. Díjátadást követően pest felé vettük az irányt Petivel. Gyú tésztasalival várt engem!!! Ő azt nagyon tudja :Đ Aznap este még egy kicsit ünnepeltünk <-erre arra-> majd másnap tesójával Adrival kiegészülve moziztunk és gasztronómiai túrát tartottunk a megfelelő kalóriapótlás érdekében :P Erről láthattok 2 nem hétköznapi videót:

A bejegyzés trackback címe:

https://irondave.blog.hu/api/trackback/id/tr663325773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Naomi 74 2011.10.24. 19:40:24

Nagyon jó a GYÚ kínai akcentusa!!!! :-))) A lábgyantázós videó is ott van a toppon.... Jól szórakozom, köszi Dave!
süti beállítások módosítása