Dave's adventures

Friss topikok

  • Naomi 74: Nagyon jó a GYÚ kínai akcentusa!!!! :-))) A lábgyantázós videó is ott van a toppon.... Jól szórako... (2011.10.24. 19:40) Atád&Pest
  • Đ@ve: Akkor nézd meg a maiakat is Nomi! :Đ (2011.10.24. 11:15) Elindultunk
  • Đ@ve: Köszi Nomi! :) Nagyon jól esett! (2011.10.16. 23:18) Újra itt :)
  • szupermami: Nagyon jó volt olvasnom, Dávid, minden sorodat és a képek is kedves emlékeket idéznek... Részemről... (2011.06.20. 14:44) Ritzing
  • szupermami: Tényleg szorítunk érted, megígértem. (Csak kár, hogy a negyedik bejegyzett sorodat épp cinimini-ma... (2011.04.21. 13:51) Eltűntem...

Linkblog

6. nap

2011.01.23. 22:22 Đ@ve

Ugy leegett az orrom... Vaaa, nagyon faj es idiotan is nez ki. Korbeegett az arcom a szemuveg korul :( Dislike... Jarni meg mindig csak tanulgatok. Pedig jol kezdodott a napunk. Nutellas kalacsot reggeliztunk!!! Huhu volt vilag, vegre valami europai kaja. Kozben ec-peccet jatszottunk, hogy mit is csinaljunk ma. Tervben volt Jeep tura, quadozas, delfin reef, csomo vizisport. Aztan vegulis a Tube mellett dontottunk. Az olyan mint a banan, csak fekudni kell rajta es durvan kapaszkodni! Finoman megkerdeztem a motorcsonak vezetojet, hogy mit ajanl? Egyertelmu volt a tube. Guys, its very very hard!!! Igy jellemezte. Na akkor hadd szoljon, gondoltuk, csak nem lesz olyan egetrengeto. Na az elso kanyar utan visitottam olyat, mint meg soha. Ultra durva volt!!! Ennek a lenyege, hogy motorcsonakkal huznak egy kor alaku gumimatracot! Amibe a vallalkozo szellemu fiatal ferfiak nagy erokkel kapaszkodnak. Negyed ora volt az egesz, na de az autoversenyzes utan ez a masodik dolog ami ennyi adrenalint termelt :P Elindultunk, kis ide-oda ringatozas a hullamokon, aztan feltolta a srac a gazt es elkezdodott az "ereszd el a hajamat". Voltak akkora hullamok amiken oldalvast ugrattunk at, hogy egy meterrol csapodott vissza a tengerre a matrac. Na most ez igy erthetetlen , de iszonyat erzes volt. Szanaszet vertem a csapkolodastol a terdem-konyokem, ezt-azt. Egy kanyarban elszalltunk az orosz sraccal mint a gyozelmi zaszlo, de akkor mar nagyon a hataron huztak minket. Ott mar csak a Gyu volt akkora kiraly, hogy fennmaradjon. Ugy estem bele a vizbe, mint a filmekben szokas. Szo szerint, mint valami rongybaba. A terdemmel bezuztam az orrom, kacsaztam vagy 3at mire megalltam. Na minden kellemetlenseg ellenere nagy kiralysag volt. A vegen ugy szalltam ki, hogy a reggelim valahol magasan, tavol eszakra a gyomromtol tartozkodott. Nem egy regeneralo tevekenyseg, de ki kellett probalni na. Utana osszeszedtuk a gondolatainkat a parton, aztan elszedelegtunk kagylot szedni. De valami olyan helyen, ahol egy lelek sem volt. Fel ora mulva vett eszre Gyu egy tablat amin egy koponya viritott, na meg az hogy vizbe lepni tilos. Na akkor mar jo ideje pancsolt a magyar gyerek... Allitolag kis gonosz, sokfogu joszagok vannak a vizben. Talan piranha vagy nem tudom micsodak, minden esetre meg van mindenem :) Talaltam is jopar szepseges kagylot Anyu! Aztan egy nagyon korrekt ebedre voltunk hivatalosak Matyiekhoz. Nagyon toda raba erte, finom volt! Hat ugy nagyjabol ennyi tortent ma. Holnap Go Jeruzsalem!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://irondave.blog.hu/api/trackback/id/tr442608558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Naomi 74 2011.01.24. 17:40:13

Hi Guy's!!!
Nagyon jók a sztorik és szeretném lájkolni, de a tegnapin sem lehetett. Vagy én nem tudom hol kell??
Please, help me Dear Dave! :-))))

Naomi 74 2011.01.24. 17:41:50

Na jóóóóóóóóó. Miután kommenteltem, azután jött ki ez a FACEBook-os izé. Sorry!!!!
süti beállítások módosítása