Dave's adventures

Friss topikok

  • Naomi 74: Nagyon jó a GYÚ kínai akcentusa!!!! :-))) A lábgyantázós videó is ott van a toppon.... Jól szórako... (2011.10.24. 19:40) Atád&Pest
  • Đ@ve: Akkor nézd meg a maiakat is Nomi! :Đ (2011.10.24. 11:15) Elindultunk
  • Đ@ve: Köszi Nomi! :) Nagyon jól esett! (2011.10.16. 23:18) Újra itt :)
  • szupermami: Nagyon jó volt olvasnom, Dávid, minden sorodat és a képek is kedves emlékeket idéznek... Részemről... (2011.06.20. 14:44) Ritzing
  • szupermami: Tényleg szorítunk érted, megígértem. (Csak kár, hogy a negyedik bejegyzett sorodat épp cinimini-ma... (2011.04.21. 13:51) Eltűntem...

Linkblog

3. nap

2011.10.28. 19:47 Đ@ve

Hat hol is kezdjem... Nagyon boldog vagyok! :) Idoeredmenyen es osszetettbeni helyezesen is sikerult javitanom az elozo evhez kepest! Igy ma ketszer allhattam fel a dobogora! 6 nap alatt 3 dobogos helyezest sikerult osszegyujtenem. Uszas turheto volt, elusztak 2-en, en egy 3 fos bolyban 5.-kent fogtam partot. A video nagyon szerencsetlenul sikerult mert az 5 perccel elottunk rajtolo mezonyt utolertuk es 1-2 ugyetlen emberket lehet latni kimaszni az elejen. A narancssarga sapkasokat figyeljetek! Bringan majd besirtam olyan roszul esett, de menni kellett mert az a legerosebb szamom. Sikerult is 2. nak feljonni! Ilyen az mikor a technika elvonalbeli! A depoban egy cseh fiu elrohant mellettem, igy onnan 3.-kent jottem ki, es ezt sikerult is megtartani a verseny vegeig! Befutorol nem keszult video, mert Peti 4 meterrol nem vette eszre ahogy ordibalva befutok es azt sem hallotta ahogy a szpiker orditja a David Kovax-ot... :D Sebaj, majd belejon. Matol kezdve eszem iszom dinom danom...

A bejegyzés trackback címe:

https://irondave.blog.hu/api/trackback/id/tr463336892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása