Dave's adventures

Friss topikok

  • Naomi 74: Nagyon jó a GYÚ kínai akcentusa!!!! :-))) A lábgyantázós videó is ott van a toppon.... Jól szórako... (2011.10.24. 19:40) Atád&Pest
  • Đ@ve: Akkor nézd meg a maiakat is Nomi! :Đ (2011.10.24. 11:15) Elindultunk
  • Đ@ve: Köszi Nomi! :) Nagyon jól esett! (2011.10.16. 23:18) Újra itt :)
  • szupermami: Nagyon jó volt olvasnom, Dávid, minden sorodat és a képek is kedves emlékeket idéznek... Részemről... (2011.06.20. 14:44) Ritzing
  • szupermami: Tényleg szorítunk érted, megígértem. (Csak kár, hogy a negyedik bejegyzett sorodat épp cinimini-ma... (2011.04.21. 13:51) Eltűntem...

Linkblog

Március

2011.03.20. 11:54 Đ@ve

Most látom, hogy már egy hónapja nem írtam :O Nagy érdeklődésre való tekintettel, mesélek egyet életem első tv interjújáról. Pontosabban életünk, merthogy Gábort is "beszerveztem" magam mellé, ugyanis (mint az a felvételen is látható) eléggé ideges és beteg voltam aznap. Tehát, hogy bebiztosítsam magamat Gyú beült mellém, ha netalán a lámpaláztól vagy a náthától esetleg a torokfájástól ne tudjak megszólalni. Merthogy 2 hét erejéig megkaptam a "jót", pont akkor mikor már érezhetően kezdett összeállni a kép edzések tekintetében. Jól ment az úszás, a futás pedig szinte már-már túl jól. Egy edzés alkalmával futottam 2x14km-t, és utána a lenullázott ellenállóképességem nem bírta felvenni a kesztyűt az időjárási viszonyokkal szemben. 4 napig feküdtem folyamatosan 38 feletti lázzal. 3 éve nem voltam beteg, mondanom sem kell szinte ismeretlen volt már a láz fogalma. Visszatérve az interjúra. Február 12.-én délután 2kor találkoztunk Gyúval. Örültem neki (már vagy 1 hete nem láttam). Mióta Izraelben jártunk ez a "jelenség" elég gyakori. Ránézek és "Jah is one" feelingem lesz :) Ez az a Mosh Ben Ari dal amire a versenyzők célbaértek. A Jah is one érzést pedig szerintem elég sokan ismeritek: sok idő elteltével is ránézel egy jóbarátodra és életed talán legnagyobb élményei ugranak be. Na esetemben ez olyan mint: indulás előtti idegbaj Dérynében, mikor nem tudtam belépni a blogba, a szomszéd asztalnál pedig Varnus Homár Xavér-t vártuk (az idő múlásával ez is megszépült), Ben Gurion reptéren "vigyorogj maflán" kecskés fotózás, Massada-i "hol egy wc" erődmászás, Holt tengeri "fotózz már mert belefagyok" fürdőzés, az Ein Boqeq-i "húzz már el" buszvárás, a versenyközpontban "rejtettkamerás" felvétel amint épp legmélyebbre merülök önmagamban, Gyú fogadtatása "széttárt karokkal" miután célbeértem, David Kovaksz "mond ki a cs-t!" from Hungary  , tonhalas "kérek még" tésztasaláta, motorcsónakos "azért nem estél le mert középen voltál" tube-ozás,tel aviv-i "bunkó vagy dave" szlalomozás az arabok közt, és még sok hasonló azóta igencsak megszépült történet :) Persze jöttek az aranyköpések is mint pl.: "wát ár ju duing frájdéj nájt", vagy a "wud ju lájk mi", az azóta szállóigévé lett "wat" és persze a "villants!" felszólítás... Megint jól elkanyarodtam a témától. Szóval beurgottunk egy kávézóba ahol próbáltuk helyrerakni a tüdőmet, ugyanis egy mondatot nem tudtam kimondani anélkül, hogy ne köhögtem volna bele. Gyútól kölcsönkaptam egy pipát, azzal próbáltuk meg a lehetetlent. Szipákoltam rendesen hol tüdőre, hol agyra, hol gyomorra. Másnap is a cucc ízét éreztem a számban. A stúdió a városi művelődési központ mélyén van. Belépésünkkor piros "on air" lámpák égtek minden ajtó felett, magyarul "pssszt!" mert felvétel van. Kis idő múlva már bemikrofonozva ültünk a székekben, mint a jógyerekek. Tartottam tőle, hogy az idegességtől leblokkolok. Ezt a szindrómámat a második mondat közben kimerítettem egy "...öööaaa-hátööö..." félperces "nyögéssel". Aminek kimondottan örülök, hogy nem vágták meg az interjút! Elhangzott a mondandómban Isten a hit és a gyülekezet szó is!!! Egy kérdésre nem adtunk kielégítő választ viszont! Gyú nem csak bringátcipelt, hanem főzött rám 10 napon keresztül (tudjátok a tonhalas tésztasali), fotózta wilsont, jelentéseket írt facebookra, bevásárolt, közbenjárt és tűrte a hülyeségeimet, amiktől azóta megszabadultam :P Zavaromban csapágyasra hintáztam a széket, levakartam a csúszásgátlót a karfáról és véletlenül direkt belenéztem a reflektorokba :) Elhangzottak a támogatóim is, persze nem csak a pólón feltüntetett cégek vezetőinek tartozom hálával, hanem számos barátomnak, testvéremnek is! Sokan támogattatok, mindegyikőtök neve egytől-egyig ott van Jeruzsálemben a "falban"! Van akitől kölcsönkaptam a repülőjegyre, és nem fogadta el mikor ki akartam egyenlíteni! Hihetetlen számomra! Azóta nem térek napirendre. Köszönöm! Szóval 8 újságcikk után eljutottunk a tv-ig is:) Egyszer egy régi bejegyzésben írtam, hogy addig nem nyugszom míg valamilyen médiában ki nem mondhatom Isten nevét vagy a gyülekezetet. Hát ez most megtörtént, de tévedés lenne azt hinni, hogy most akkor leállok :D

A videót a www.pulzustv.hu/archivum/sport linken találjátok(március 14.-i adás).

A bejegyzés trackback címe:

https://irondave.blog.hu/api/trackback/id/tr712755403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása