Dave's adventures

Friss topikok

  • Naomi 74: Nagyon jó a GYÚ kínai akcentusa!!!! :-))) A lábgyantázós videó is ott van a toppon.... Jól szórako... (2011.10.24. 19:40) Atád&Pest
  • Đ@ve: Akkor nézd meg a maiakat is Nomi! :Đ (2011.10.24. 11:15) Elindultunk
  • Đ@ve: Köszi Nomi! :) Nagyon jól esett! (2011.10.16. 23:18) Újra itt :)
  • szupermami: Nagyon jó volt olvasnom, Dávid, minden sorodat és a képek is kedves emlékeket idéznek... Részemről... (2011.06.20. 14:44) Ritzing
  • szupermami: Tényleg szorítunk érted, megígértem. (Csak kár, hogy a negyedik bejegyzett sorodat épp cinimini-ma... (2011.04.21. 13:51) Eltűntem...

Linkblog

3.nap (Jeruzsalem)

2010.11.11. 02:58 Đ@ve

Na hol járt a Dudu? Na hol? Jeruzsálemben voltaaam!!! Na de ne rohanjunk ennyire előre. :) Reggel 7kor indult a buszom Eilatról, és délre érkeztem meg. Útközben életem legfinomabb gyümölcssalátáját ettem. (Bocs Anyu)! Volt benne kókusz, szőlő, sárgadinnye, zöldalma, barack...Vettem hozzá szecsót is, nem is akármilyet: triathlonos szendvicset! Hoppá miket nem tud ez az ország! :) Útközben vetettem papírra az 1000 arcú Negev sztorit, fotóztam (tollal nyomkodtam a gépet), szóval nem unatkoztam.

Jeruzsálemben a Szandrától kapott térkép alapján jutottam el a Falhoz. A buszpályaudvartól 6 kmre van az Óváros szívében! Végigcaplattam a Yaffa-street-en, ami pontosan a Yaffa-kapunál ér véget. :) (És azt tudtátok, hogy a sajtburgerben sajt van? XD) A falhoz vezető utam nem volt egyszerű: rengeteg bazár, csomó ellenőrzés, kapuk, nyilak, krixkrax...aztán egyszer csak megérkeztem. Hatásszünet. Csak álltam és arra gondoltam: Na, most maradj józan. Szépen lementem a Falhoz és elkezdtem megtervezni a programomat, mire egyszercsak valaki hátbacsap. Mihály József, a gödöllői gyülekezet pásztora volt az!!! Nagyon megörültem, mivel együtt repültünk, de nem tudtunk pár szónál többet váltani, mert a bringám ugye elkeveredett... Gondoltam most itt az ideje! :P Imádkoztam, elolvastam az 1 Királyok könyvét,amit Zoli(rockdobos) mutatott a fallal kapcsolatban, újra imádkoztam, betettem a cédulákat (skacok! challenge completed), Zsoltárokat olvastam és leültem Józsiék mellé. Örült, hogy találkoztunk, mert a reptéren nem talált már, pedig meg akart áldani a versenyre való tekintettel! Most bepótolták!!! Csak ültünk (Józsi, elöljárója, én) a Fallal szemben és imádkozott. Kesőbb mesélt a Falról. 2 órát ültünk ott, közben megfordult a Falnál az egész világ! Utána meghívtak ebédelni, útközben az Óváros utcáin bolyongva mesélt Jeruzsálem múltjáról... Fantasztikus érzés volt ott sétálni! Mintha megelevenedett volna a múlt!Ebédeltünk és indultam vissza a buszvégállomásra, amikoris az elöljárója megállított, elbúcsúzott és nekem adta Sub Chrono márkájú, elég komoly összeget érő óráját, mondván: "Az Úr ezt hozta fel bennem..." Itt is szeretném megköszönni, nagyon tetszik!!!Hazafeléúton csak néztem a semmibe és azon gondolkoztam, hogy nem akármilyen napom volt, meg ilyet..."hm".

Ezen a napon csaknem 20 km-t sétaltam (Józsi Apple lépésszámlálót használt), plusz hozzáadtam az odafelésétát és az itthoni (Eilati) sétát, így több mint 20 jött ki. Tegnap este futottam 10 km-t, amiből 5-öt a pályán teljesítettem. Holnap reggel úszok, feltekerek a Heart Rate Hill-re (amit a verseny szervezői neveztek el így, talán azért, mert 13%os az emelkedő és 2km hosszú), majd újból lefutom a pályát! Délután regisztráció és blogírás. Bye!

Képek címei:

1.Keresd a "Sopron" feliratú cédulákat :)

2.Óváros

3.Triathlonos szecsó (csekkoljátok az emblémákat a csomagoláson)

4.Gyümisali

5.Yaffa-kapu felé

6.Bazár

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://irondave.blog.hu/api/trackback/id/tr892440889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rockdobos 2010.11.11. 08:18:10

Vártam, hogy felém is intézel egy-két megnyugtató kiszólást.
Amúgy nagyon jó látni, hogy nem vagy egyedül. Nekem legalábbis sok örömet okozol.
U.i.: 1 Kor. 9,16-27.

Az Úr nagy edénye 2010.11.11. 08:27:22

Izrael a világ legjobb helye! Akárkinek mondom itthon, mindig hülyének néznek!:-))))

Đ@ve 2010.11.11. 08:29:20

@rockdobos: ...elolvastam az 1 kiralyok konyvet amit Zoli(rockdobos) mutatott a fallal kapcsolatban:)

rockdobos 2010.11.11. 09:11:27

@Đ@ve: A hangcucc lobbira gondoltam. Nem arról kérdezgetlek egész héten? Mondd, hogy nem felejtetted el! (De a leírtak is megtisztelők ám.)

Đ@ve 2010.11.11. 09:18:36

@rockdobos: Persze hogy nem!!!Hogy felejtettem volna el?Csak gondoltam igy is kiszolok:)

rockdobos 2010.11.11. 09:31:40

@Đ@ve: Na, szuper, megnyugodtam. Részemről akár haza is jöhetnél. :-D
Ha mégis maradsz, akkor esetleg nyomd le majd a mezőnyt, légyszi. Remélem kenulapáttal televerik a képedet vízzel!

n¤rree 2010.11.11. 10:52:24

Szia Dave!
Mindent bele!!!
Holnap kezdődik?? Hánykor indul a start?
Persze mi időnk szerint...
Nagyon jó, hogy ilyen jó dolgok történnek veled!!
Ciao!

Đ@ve 2010.11.11. 12:54:12

Hallooo:)
Nekem reggel 7kor van a rajtom, az nalatok reggel 6!
Kosz a szurkolast!

n¤rree 2010.11.11. 12:55:52

@Đ@ve: oké Dávid mindent bele!!!

n¤rree 2010.11.11. 12:57:08

na emberek, reggel 6kor kelés :-)))

n¤rree 2010.11.11. 12:57:52

ja, és hol látunk? Neten vhol?
süti beállítások módosítása