Dave's adventures

Friss topikok

  • Naomi 74: Nagyon jó a GYÚ kínai akcentusa!!!! :-))) A lábgyantázós videó is ott van a toppon.... Jól szórako... (2011.10.24. 19:40) Atád&Pest
  • Đ@ve: Akkor nézd meg a maiakat is Nomi! :Đ (2011.10.24. 11:15) Elindultunk
  • Đ@ve: Köszi Nomi! :) Nagyon jól esett! (2011.10.16. 23:18) Újra itt :)
  • szupermami: Nagyon jó volt olvasnom, Dávid, minden sorodat és a képek is kedves emlékeket idéznek... Részemről... (2011.06.20. 14:44) Ritzing
  • szupermami: Tényleg szorítunk érted, megígértem. (Csak kár, hogy a negyedik bejegyzett sorodat épp cinimini-ma... (2011.04.21. 13:51) Eltűntem...

Linkblog

Méregtelenítés

2010.12.20. 23:22 Đ@ve

Szeretek tiszta lappal indulni! A napokban volt egy-két történés amivel úgymond méregtelenítettem magam testileg és szellemileg is! Régebben is nagy hangsúlyt fektettem az egészséges táplálkozásra (csoki rulez) de mostanában még jobban rá kellett állnom a témára, hiszen híznom kell (kéne) a közeli hosszútávú versenyem miatt...

A hétvégén Balival beépítettünk a combjainkba sacc/kb 70 kilómétert spinningel, aztán a vádlijainknak is megadtuk a "jót" és átugrottunk futópadra :) Szombaton volt egy kis mallőröm egy baltával, ami úúúgy eltalálta a sípcsontom, hogy azthittem fel sem kelek. Ennek ellenére ma már folytattam a munkát seb ide vagy oda, futottam a "szokásost". Később meghívott egy kedves barátom Gábor (ezentúl Gyú) és édesapja egy majdnem egész napos szaunára. Nem is mi lennénk ha ezt nem spékeltük volna meg egy kis jóval :P Az első 2x15 perc simán ment, izzadtam ki a kólát és társait. Aztán Gyunak az az óriási ötlete támadt, hogy az 5 fokos víz helyett mártózzunk meg a hóban! Mint a filmekben! Tehát a 80-90 fokos szaunából irány ki a mínuszba és hemperegjünk! Ekkorákat nem sikítoztam, vagy 20 éve!!! Nyomattuk a fullkretént, először én ástam el őt aztán ő engem. Ezt waccsingoljátok:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. kép: eeenyire hideg van

2. kép: Gyú és apukája

3. kép: szárnyaim vannak

4. kép: Gyú tűréshatáron

Ennyit a szaunázásról! Este Domit tanítottam a mellúszás rejtelmeire, aki meg kell hagyni jól bírta a strapát! Anno fél hosszokat úsztak az ovis csoportjával, ma pedig egyből 18-at betolt gallér mögé (600m)! Mindezt igen fegyelmezetten! Utána szülei láttak minket vendégül egy finom sütire! Nem tudom a nevét de a csokitó reklám ugrott be első ránézésre: ronda és finom! A hozzászólások közt bizti megtaláljátok a becsületes nevét:) Na és a végére hagytam legújabb barátomat: Kettlert a nyugat-német kecskét! Nem akármilyen paripa ez! Robosztus teste akárcsak egy vizilóé, 4 vas-lába mint Usain Bolt vádlijai, méretes nyerge mint anyu palacsintasütő tepsije és 2 szarva akárcsak egy ereje teljében lévő bikáé, íme Kettler téli hónapjaim "megkeserítője" :

Le sem szállok róla január közepéig! Most biza köröm nő a hátsómra! Analóg sebességmérő óra, bőr klipsz és echte szíjhajtás! Persze autóreszelő vénám nem hagy nyugodni, ezért ráhegesztem majd a saját nyergem és felfúrok rá egy időfutam kormányt is! Köszönet érte Rockdobos barátomnak!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://irondave.blog.hu/api/trackback/id/tr372529154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kvárimi 2010.12.21. 12:51:08

Szia, Dávid! Rosszul látom, hogy rosszul esett a hóban? Nem tudom szükség lesz-e ilyen tipusú felkészülésre, ahova januárban mész? Ott tán enyhébb az éghajlat, bár a Hermon-hegyen láttak már sok havat az ottaniak, de Eilat onnan kicsit délebbre van, mint tudjuk. Mindenesetre gondolom a változatosság miatt is jól esett ez a fajta tréning, meg szerintem acélosítja is az ember jellemét, túrőképességét. De ezek a képek számomra már a psziho-horror határát súrolják. Megborzongtam. Azóta nem bírom az ilyen idegtépő jeleneteket, mióta Kertész Vilmos bátyánk lekevert egy méretes taslit a fiának, Kertész Gézának a Barátok közt-ben...
A kecskéd kifejezetten tetszik. Hiába ezek a svábok tudnak ügyes dolgokat. Gondoljunk a híres Tausend Meister-re, Eleck Meck-re...
Egy szó mint száz, csodálatos ahogy készülsz, és meglátod meg is lesz az eredménye. Én legalábbis biztos vagyok benne, meg tudom, hogy Te is!
Végül pedig, ki a fene az a "Rockdobos"?!:-)

Đ@ve 2010.12.21. 13:02:48

@Kvárimi: Rockdobos a Zoli barátunk! Hát a hó az 5 fokos merülővizet helyettesítette tegnap:) Kéthetente de maximum havonta muszáj ilyen méregtelenítést csinálnom, csupa pozitív hatása van keringésre, erekre érfalakra. Ironman versenyeken a célban van jégkamra is!-110 fokot kell kibírni egy szál semmiben!!!Kapsz kesztyűt sapkát és beállsz 1 percre.Azért kell mert az izmok így töredék idő alatt regenerálódnak, és másnap már folytathatod a felkszülést a következő versenyedre. Így megy ez a triatlonban:)

rockdobos 2010.12.21. 15:13:34

Nyugi, tudta, csak mindig keresi az alkalmat, hogy bántson.

Kvárimi 2010.12.21. 15:32:27

@Đ@ve: Tudom, ki az a Rockdobos, csak azért kérdeztem, hátha ő is olvassa...
Apám! Miket nem mondasz. Eddig is tiszteltem a triatlonosokat, de ezek után amiket írtál pl. a regenerálódásról; a tiszteletem átcsapott csodálatba! Nálam sajnos, a fizikailag legmegterhelőbb sport amit mostanában tudok űzni a térdem miatt, az a sakk. Viszont a tv-ben iszonyat élvezettel tudom nézni pl. az NFL-t. De mindezektől függetlenül szorítok (és esetedben imádkozom is), a minden elismerést kivívó sportolóknak, akik elszántan, lehetetlent nem ismerve próbálják a maximumot kihozni magukból. Örömet szerezve ezzel nem csak maguknak, hanem minden jóérzésű felebarátnak, őket is büszkévé téve, hogy "Bizony, bizony mondom néktek, én ismerem ám ezt a földöntúli akaraterővel megáldott hatalmas sportembert! Persze, az átlagosnál kicsinyt könnyebb néki, mert bizony mennyei vala az egyik trénere."

Đ@ve 2010.12.21. 15:39:59

@Kvárimi: Kösz Imi!!! A lényeget nagyon jól megfogalmaztad! Az Úr dicsőségére versenyzem és a Ti örömötökre! Az ilyen hozzászólások vesznek rá hogy egy futó és egy bringásedzés után még felkényszerítsem magam az uszodába is nap végén!
süti beállítások módosítása