Dave's adventures

Friss topikok

  • Naomi 74: Nagyon jó a GYÚ kínai akcentusa!!!! :-))) A lábgyantázós videó is ott van a toppon.... Jól szórako... (2011.10.24. 19:40) Atád&Pest
  • Đ@ve: Akkor nézd meg a maiakat is Nomi! :Đ (2011.10.24. 11:15) Elindultunk
  • Đ@ve: Köszi Nomi! :) Nagyon jól esett! (2011.10.16. 23:18) Újra itt :)
  • szupermami: Nagyon jó volt olvasnom, Dávid, minden sorodat és a képek is kedves emlékeket idéznek... Részemről... (2011.06.20. 14:44) Ritzing
  • szupermami: Tényleg szorítunk érted, megígértem. (Csak kár, hogy a negyedik bejegyzett sorodat épp cinimini-ma... (2011.04.21. 13:51) Eltűntem...

Linkblog

3. nap, azaz ujra final countdown

2011.01.20. 19:23 Đ@ve

Sziasztok. Elore szolok hogy nincs felkialtojelem meg kerdojelem, mert a macska vegigszteppelt a billentyuzeten es valamit elnyomott. A mai napom mar teljesen a verseny hangulataban telt. Reggel 9kor talalkoztunk, aztan megint 1 oran keresztul vasaroltunk reggelit, de ugyanugy, mint tegnapelott, megint csak egy tejjel, kenyerrel, meg valami paradicsomos trutyival jottunk ki. Utana lecsekkoltuk vegre a tengert. Hat, 20 fok korul van, nem is meleg, nem is hideg. Mar rengetegen uszkaltak, mind egytol egyig neoprenben. 3 triatlon legendaval beszelgettem es usztam is veluk par kort. Az egyikuk 59 eves, Colorado allam beli es tobb mint 50szer futott maratont es 44szer csinalta meg az ironmant /no comment /... Ahogy mondta, ez egy eletstilus, eletforma. Minden evben csinal 3-4 Ironmant. Szo szerint ezert el az oreg. 2 honapja itt van Izraelben es minden heten tekert 400 kilometert. En a tel miatt 2 honap alatt tekertem ennyit, azt is spinninggepen. 2 labon jaro legenda az Ironmanek torteneteben. Tobbszoros hawaii finisher. A masikuk egy New York-i bacsi aki elegge tulsulyos, de o edzesek nelkul csinal evente tobb Ironmant. Nemgyenge, tuti nem vallalnam be edzesek nelkul. Kerdeztem, miert nem edz? A valasz: "Sokkal izgalmasabb"... Keszen volt az oreg. Erdekes, hogy a 30 ev alattiak mind egytol egyig bunkok, elutasitoak es ellenfelnek nezik a masikat. Nagyon kielezett ez a korosztaly, senki nem haverkodik senkivel. Vihar elotti csendet szinlel mindenki. En meg ossze-vissza, jobbra-balra lealltam beszelgetni amerikaiakkal, angolokkal, nemetekkel, aki eppen felem jart. Persze mind 30 evnel idosebb volt. Abban a korosztalyban a tulelesert megy a harc. A tav az ellenseg, nem a sporttars. Nagyon jol lehet veluk beszelgetni, ezeknek mar a verukbe van a versenyzes, nem tudnak nelkule elni. Ugy dontottem nem uszom neoprenben, a viz 20 fokos. Nagyon tiszta, nagyon jol lehet benne tajekozodni. Remelem nekem csak a felvezeto kajakost kell neznem :D Na viccet felreteve, delutan elvittem a kecsket szervizbe, meghuzattam a pedalokat, gumik kokemenyek, minden fix rajta. Felragasztottam ra mindent. 2 kulacs izot viszek magammal, 2 energia szeletet, 2 gelt es 2 calcium-magnezium bombat. Utana beraktam a 266-os szamu parcellaba a bringat majdnem harcrakesz allapotban, hajnalban mar csak a cipoket kell kigumizni a vazhoz /ez azert jo, mert ha futsz kifele a depobol a bringaval, akkor a cipo nem er le a foldre es nem tud kikattanni a pedalbol/, nehogy veletlenul megtortenjen az ami a VB-n, mikor kiklipszelt a cucc. Szoval final countdown van rendesen, nyugodt vagyok, bar szegeny Gyuhoz alig szoltam valamit miota koncentralok... Reggel 6kor rajtolok, akkor nalatok 5 ora van. Ha minden jol megy / miert ne menne /, 12-fel1re mar celban vagyok. De lehet, hogy elobb is...hehe. Wilson facebook oldalan Gabor irja az infokat, pillanatnyi allast. Lehet, hogy csak uszasbol a bringaert futva lat a verseny folyaman, de infokat szolgaltat. Remelem talal wifit valahol a versenykozpontban. Na, szoritsatok, imadkozzatok, mert szuksegem van a tamogatasotokra. Ne felejtsetek: 2000m uszas, 100km kerekpar es egy felmaraton /21km/ var ram. Nem piskota, de hiszem, hogy alkalmassa tett ra az Ur, hiszen: "...mindenre van erom a Jezus Krisztusban..."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://irondave.blog.hu/api/trackback/id/tr652600880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Naomi 74 2011.01.20. 22:45:38

Zsoltár 35:23-28
"Serkenj föl, ébredj ítéletemre, oh Uram, Istenem, az én ügyemért. Ítélj meg engem a te igazságod szerint, oh Uram, Istenem, hogy ne örüljenek rajtam! Ne mondhassák szívökben: Örülj mi lelkünk! Ne mondhassák: Elnyeltük őt! Szégyenüljenek meg, a kik bajomnak örülnek és gyalázat borítsa be őket, a kik felfuvalkodtak ellenem. Vígadjanak és örüljenek, a ki kívánják az én igazságomat, hadd mondják mindenkor: Nagy az Úr, a ki kívánja az ő szolgájának békességét. Az én nyelvem pedig hirdetni fogja a te igazságodat, a ta dicsőségedet minden napon."
ÁMEN.
Szellemben Veled vagyunk és támogatunk!!!!

Tom-&-Ann 2011.01.21. 10:05:33

DAVE, HAJRÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!!!!!
süti beállítások módosítása