Dave's adventures

Friss topikok

  • Naomi 74: Nagyon jó a GYÚ kínai akcentusa!!!! :-))) A lábgyantázós videó is ott van a toppon.... Jól szórako... (2011.10.24. 19:40) Atád&Pest
  • Đ@ve: Akkor nézd meg a maiakat is Nomi! :Đ (2011.10.24. 11:15) Elindultunk
  • Đ@ve: Köszi Nomi! :) Nagyon jól esett! (2011.10.16. 23:18) Újra itt :)
  • szupermami: Nagyon jó volt olvasnom, Dávid, minden sorodat és a képek is kedves emlékeket idéznek... Részemről... (2011.06.20. 14:44) Ritzing
  • szupermami: Tényleg szorítunk érted, megígértem. (Csak kár, hogy a negyedik bejegyzett sorodat épp cinimini-ma... (2011.04.21. 13:51) Eltűntem...

Linkblog

Elunk!

2011.10.26. 10:21 Đ@ve

Sracok, anno mikor Gyu baratunkkal jottunk ennel konyebben mentek a dolgok...

Atomdurva! Szerintetek mennyi annak az eselye, hogy egy 10 eve kulfoldon elo magyar pont azzal a geppel utazzon mint mi??? Merthogy fel oraja kockultam kb a terminalon mikor felneztem es kit lattak szemeim? Briszuda Davidot eilati utaim eddigi szallasadojat!!! Pillogtam parat mire magamhoz tertem. 5perc mulva mar szallasunk is volt!!! Koszonjuk.

Szoval egy kellemes repulout utan landoltunk a napsutotte tel avivban. Az 5oras buszt alig sikerult elerni, mert erot vett rajtunk a fejetlenseg. A bringasdobozt csempesztem eppen fel a rakterbe (mert nagyon dragan szallitanak kecsket) mikor a sofor mar tolatasba rakta a valtot! Gyorsan lecsaptam a rakterajtot es az ablaka mellett ugralva orditozva kopogtatva probaltam a tudtara hozni hogy a 33as ules jogos tulajdonosan keszul athajtani. Ket katonat kellett elhajtanom mert a helyunkon ultek, na ezt fel ora utan megbantam mert nagyon budos beduinok ultek mogotunk! es ekkor meg 5ora utazas hatra volt eilatig! Osszesen 20 sekelt valtottunk, amit az elso marketben el is vertunk egy orbitalis 1literes humuszra es fel kilo kenyerre! Az ut tovabbi resze turheto volt csak a terdem nem birta mar a semmittevest es szurt. Este fel 11kor ertunk eilatra, a laptop lemerult es nem tudtuk megnezni, hogy David anyukaja kijon e elenk a lakaskulcsal vagy sem. Vegul ugy dontottunk nem varunk tovabb es satrat vertunk a dan eilat hotel strandjan! Hajnal 3ig buli volt, egy percet sem tudtunk hunyni, majd reggel 6kor arra keltunk hogy valaki matat a sator korul. Valami or lehetett, de csak annyit kerdezett mikor duhos kialvatlan fejjel raneztem: sleeping good? Eloszor nem tudtam hogy sirjak e vagy nevessek, aztan arrebb sunnyogott. Fel 7kor fogtuk az osszes taskat es elindultunk eilat masik vegere, egy magyar nenihez akit januarban ismertem meg. Felismert! Es 3 telefonjaval fel ora alatt szerzett nekunk lakaskulcsot!Ugyhogy ennek oromere en most elteszem magam alvosba aztan delutan megyek edzesre az isrotelbe. Vegezetul egy kis szarnymechanikai tovabbkepzes!

A bejegyzés trackback címe:

https://irondave.blog.hu/api/trackback/id/tr323330752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása